مشکل ارسال نشدن عکس و فیلم در روبیکا

اگر در ارسال عکس و فیلم در روبیکا مشکل دارید، جای نگرانی نیست. در ادامه راه‌های ساده‌ای برای حل این مشکل ارائه می‌شود.

برای دریافت کمک می‌توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید (تماس با تلفن همراه امکان‌پذیر نیست). اگر نتوانستید از این طریق مشکل را حل کنید، می‌توانید از طریق پست با مشاورین همراه رایانه ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

اگر می‌خواهید خودتان مشکل را برطرف کنید، کافیست تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله روش حل آن را یاد بگیرید.

برای ارتباط با پشتیبانی روبیکا نیز می‌توانید پست مربوط به شماره پشتیبانی را مطالعه کنید تا با راه‌های تماس آشنا شوید.

راه حل مشکل ارسال عکس و فیلم بستگی به علت ایجاد آن دارد. در اینجا ما روش‌های مختلفی را به شما آموزش می‌دهیم.

آیا فایل‌های شما در روبیکا ارسال نمی‌شوند؟ مطالعه این پست بهترین راه برای رفع مشکل و بازگشت به حالت عادی است.

به خاطر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین نکات در استفاده از یک برنامه، بروز بودن نسخه آن است. بنابراین ابتدا مطمئن شوید که برنامه شما به‌روز است، سپس برای رفع مشکل اقدام کنید.

برای حل مشکل ارسال عکس و فیلم در روبیکا، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید یا تا پایان این پست با ما همراه باشید.

 
 

علت مشکل ارسال نشدن عکس و فیلم در روبیکا

علت مشکل ارسال نشدن عکس و فیلم در روبیکا

چرا عکس و ویدیو در روبیکا ارسال نمی‌شود؟
آیا برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک عکس یا فیلم بفرستید، اما با مشکل مواجه شوید؟ ممکن است عکس یا فیلم شما ارسال نشود یا با یک خطای قرمز رنگ روبرو شوید.

در این مطلب، دلایل ایجاد این مشکل در روبیکا را بررسی می‌کنیم و برای هر کدام، راه حل مناسب آن را به شما آموزش می‌دهیم. پس از مطالعه این راهنما، می‌توانید به راحتی عکس و فیلم‌های خود را ارسال کنید.

دلایل زیادی می‌توانند باعث شوند نتوانید عکس یا ویدیو در روبیکا بفرستید. برای مثال:

۱ . ضعیف بودن اینترنت

ضعف اینترنت یکی از دلایلی است که باعث می‌شود نتوانید عکس یا فیلمی را در برنامه‌ها ارسال کنید. اگر سرعت اینترنت شما پایین باشد، امکان آپلود فایل‌های تصویری و ویدیویی وجود نخواهد داشت و در نتیجه قادر به ارسال آن‌ها در روبیکا نخواهید بود.

۲ . خراب بودن نسخه روبیکا

نسخه نصب‌شده برنامه روبیکا ممکن است مشکلات و اشکالات فنی زیادی ایجاد کند. به همین دلیل، یکی از دلایلی که باعث می‌شود یک کاربر نتواند عکس یا ویدیو ارسال کند، خراب بودن یا معیوب بودن نسخه روبیکا است.
 

۳ . روشن بودن فیل.ترش.کن

از آنجا که روبیکا یک برنامه با هویت ایرانی است، فعال بودن فیل‌ترشکن می‌تواند کارکرد آن را با مشکل مواجه کند. وقتی از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی استفاده می‌کنید، سرور دستگاه شما به جای ایران، در کشور دیگری قرار می‌گیرد.

در نتیجه، این تغییر مداوم آی‌پی و خارجی نشان دادن آن، باعث می‌شود برنامه شما را یک ربات تشخیص دهد و در نتیجه، در استفاده شما از برنامه اختلال ایجاد شود.
 

۴ . پر بودن حافظه دستگاه

اگر فضای ذخیره‌سازی دستگاه یا برنامه کامل باشد، امکان آپلود فایل وجود ندارد و برنامه نمی‌تواند عکس یا فیلمی را ارسال کند. پر شدن حافظه، یکی از شایع‌ترین دلایل عدم موفقیت در ارسال عکس و فیلم در روبیکاست است.

۵ . ریپوریت شدن حساب کاربری

یکی از دلایلی که ممکن است نتوانید عکس یا فیلم خود را در روبیکا ارسال کنید، این است که حساب کاربری شما گزارش شده است. اما چه زمانی یک کاربر محدود می‌شود؟
اگر کاربری برخلاف قوانین و مقررات برنامه عمل کند، توسط سیستم ربات نرم‌افزار شناسایی می‌شود و حسابش محدود می‌گردد.
حال باید ببینیم چه کارهایی باعث گزارش شدن حساب می‌شوند و بعد برای برطرف کردن آن اقدام کنیم. برای رفع این مشکل کافی است پست مربوط به حل مشکل گزارش حساب در روبیکا را با دقت بخوانید.

 
 

۸ راهکار مشکل ارسال نشدن عکس و فیلم در روبیکا

اگر در ارسال عکس و فیلم در روبیکا مشکل دارید، می‌توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید. این شماره از طریق تلفن ثابت قابل شماره‌گیری است و نیاز به وارد کردن کد ندارد.

8 راهکار مشکل ارسال نشدن عکس و فیلم در روبیکا

۸ روش برای رفع مشکل ارسال عکس و فیلم در روبیکا

تیم متخصصان روبیکا در همراه رایانه، پس از بررسی مشکل ارسال نشدن عکس و فیلم، راه‌حل‌های کاربردی و مطمئنی پیدا کرده‌اند. تیم تولید محتوای همراه رایانه این راه‌حل‌های ارزشمند را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهد.

برای رفع مشکل ارسال نشدن عکس و فیلم در روبیکا، روش‌های مختلفی وجود دارد. در ادامه، این روش‌ها را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله و ساده توضیح می‌دهیم:

۱. آزاد کردن فضای حافظه گوشی
۲. پاک کردن حافظه موقت (کش) روبیکا
۳. غیرفعال کردن فیل‌ترشکن
۴. تغییر نوع اتصال به اینترنت
۵. بازگردانی تنظیمات شبکه به حالت اول
۶. به‌روزرسانی برنامه روبیکا
۷. ارتقای نسخه سیستم عامل گوشی
۸. استفاده از نسخه وب‌سایت روبیکا

اگر پس از انجام این روش‌ها، مشکل ارسال عکس و فیلم شما برطرف نشد، می‌توانید با تلفن ثابت و بدون نیاز به کد یا پیش‌شماره، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا کارشناسان پشتیبانی روبیکا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن