مشکل ارسال پیام روبیکا
مشکل ارسال پیام روبیکا
همراه رایانه در کنار شماست تا مشکل ارسال پیام در روبیکا را برطرف کند. برای دریافت راهنمایی میتوانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از خط ثابت تماس بگیرید (تماس از موبایل امکانپذیر نیست و نیازی به وارد کردن کد یا پیششماره نیست). اگر از طریق تلفن ثابت موفق به برقراری ارتباط نشدید، میتوانید از لینک مربوط به شماره تماس مشاورین همراه رایانه استفاده کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
اپلیکیشن روبیکا (Rubika) در سالهای اخیر مورد توجه برخی از کاربران ایرانی قرار گرفته است. این برنامه چندمنظوره، روی گوشیهای هوشمند قابل نصب است و امکانات مختلفی در اختیار کاربران میگذارد.
با استفاده از روبیکا، کاربران میتوانند کارهای روزمره خود را در یک محیط ساده انجام دهند؛ مانند پرداخت قبض، تماشای برنامههای ورزشی، مشاهده فیلم و سریال، و ارتباط با دیگر کاربران. یکی دیگر از ویژگیهای روبیکا، قابلیت تأیید دو مرحلهای است. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت، میتوانید مطلب مربوطه را مطالعه کنید.
اگر میخواهید بیشتر با روبیکا و امکانات آن آشنا شوید، به سایت همراه رایانه مراجعه کرده و مطالب مربوط به “امکانات روبیکا” را بخوانید. برای دانلود این برنامه نیز کافی است به صفحه مخصوص دانلود روبیکا در سایت همراه رایانه سر بزنید.
توصیه میشود قبل از نصب روبیکا، مقاله “آموزش نصب روبیکا” را مطالعه کنید. اگر هم علاقهمند به ساخت کانال یا گروه در روبیکا هستید، با خواندن مطلب “ساخت کانال در روبیکا” به راحتی میتوانید کانال یا گروه مورد نظر خود را ایجاد کنید.
اگر در ورود به روبیکا مشکل دارید و نمیتوانید وارد برنامه شوید، به مطلب “مشکل ورود به روبیکا” مراجعه کنید. همچنین اگر قصد استفاده از نسخه وب روبیکا را دارید و با مشکل مواجه شدهاید، مطلب “مشکل نسخه وب روبیکا” را مطالعه کنید.
اگر با مشکلاتی مانند باز نشدن عکس، ارسال نشدن عکس، مشکل در ارسال فایل یا مشکل در دانلود فایل در روبیکا روبرو شدهاید، همراه رایانه برای حل این مشکلات نیز راهکارهایی ارائه داده است. شما میتوانید با مراجعه به سایت همراه رایانه، مطالب مربوط به رفع این مشکلات را بخوانید یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از خط ثابت تماس بگیرید.
حتماً برای شما هم پیش آمده که پیامی ارسال میکنید اما تیک ارسال نمیخورد یا پیام برای ساعات زیادی در حالت “در حال ارسال” باقی میماند و این مسئله باعث ناراحتی شما میشود. در این مطلب، ما مشکلات رایج کاربران در ارسال پیام در روبیکا را بررسی میکنیم.
علت ارسال نشدن پیام روبیکا
اگر در ارسال پیام در روبیکا مشکل دارید، این راهنمای ساده به شما کمک میکند:
* مطمئن شوید آخرین نسخه روبیکا را نصب کردهاید.
* اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. اگر از وایفای استفاده میکنید، از وصل بودن آن مطمئن شوید و یک بار اینترنت را خاموش و روشن کنید.
* برنامههایی که آیپی گوشی شما را تغییر میدهند، غیرفعال کنید.
* حافظه موقت (کش) و دادههای برنامه را پاک کنید.
* برنامه روبیکا را بهروزرسانی کنید.
* از حساب کاربری خود خارج شوید و دوباره وارد شوید.
* برنامه روبیکا را حذف و دوباره نصب کنید.
* فضای کافی حافظه گوشی خود را بررسی کنید.
* دسترسیهای لازم را به برنامه بدهید.
* میتوانید از نسخه وب روبیکا استفاده کنید.
اگر پس از انجام این مراحل مشکل برطرف نشد، برای دریافت کمک بیشتر میتوانید به بخش پشتیبانی روبیکا مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۹۰۹۰۷۰۳۴۵ (بدون نیاز به کد و از طریق خط ثابت) تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
و در آخر
در اینجا مراحل لازم برای حل مشکل ارسال پیام را توضیح دادیم. البته به خاطر داشته باشید که برای عملکرد درست، باید آخرین نسخه برنامه روبیکا را نصب کرده باشید. اگر پس از بروزرسانی باز هم در ارسال پیام مشکل داشتید، شرکت همراه رایانه با تمام توان در تلاش است تا آرامش خاطر شما را فراهم کند.
این شرکت آموزشهای مفیدی را در وبسایت خود قرار داده و به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته، پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه برنامههای اجتماعی، نرمافزار و سختافزار موبایل و کامپیوتر است. کافی است با تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید.
با تشکر.


























