قفل گفت‌وگو در ایتا

در این نوشته می‌خواهیم یکی از امکانات تازه ایتا به نام «قفل گفت‌وگو» را به شما معرفی کنیم.
اگر نیاز به تماس با پشتیبانی ایتا دارید، می‌توانید روی گزینه «پشتیبانی ایتا ۱۴۰۳» کلیک کنید.
در ادامه، کاربردهای این ویژگی و نحوه استفاده از آن را به طور کامل توضیح خواهیم داد.
پس تا پایان این مطلب با ما همراه بمانید.

قابلیت قفل گفت‌وگو در ایتا چیست

 

قابلیت قفل گفت‌وگو در ایتا چیست

قابلیت قفل گفت‌وگو در ایتا چه کاربردی دارد؟
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یک ویژگی جدید به نام «قفل گفت‌وگو» به ایتا اضافه شده است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک مکانیۀ خصوصی را از دید دیگران پنهان نگه دارید.

با فعال کردن این قابلیت، می‌توانید گفت‌وگوی مورد نظرتان را قفل کنید. پس از قفل شدن، فقط شما امکان دسترسی به محتوای آن را خواهید داشت و دیگران نمی‌توانند آن را ببینند.

 
 

کلیپ اموزش قفل گفت و گو در ایتا

برای آشنایی بیشتر با این ویژگی و نحوه کار با آن، می‌توانید ویدیوی کوتاه زیر را تماشا کنید.

آموزش تصویری قفل گفت و گو در ایتا

 

آموزش تصویری قفل گفت و گو در ایتا

آموزش تصویری قفل کردن چت در ایتا
قفل کردن چت‌ها در ایتا کار بسیار ساده‌ای است و فقط چند مرحله کوتاه دارد. برای فعال کردن این قابلیت کافی است دو مرحله زیر را دنبال کنید:

برای شروع، اول وارد بخش تنظیمات برنامه ایتا شوید.

ورود به تنظیمات ایتا

برای تغییر دادن تنظیمات حریم خصوصی در ایتا، ابتدا وارد بخش تنظیمات شوید. سپس، گزینه‌ای با عنوان «حریم خصوصی» را انتخاب کنید.

ورود به حریم خصوصی و امنیت

برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت شما
روی آیکون قفل در کنار گفت‌وگو کلیک کنید.

کلیک به روی قفل کردن گفتکو ها

برای قفل کردن گفتگوها، روی گزینه قفل کلیک کنید. سپس در این بخش می‌توانید نوع رمز مورد نظر خود را انتخاب کرده و قفل گفت‌وگو در ایتا را فعال نمایید.

فعال کردن قفل گفتگو ها

برای قفل کردن یک گفت‌وگو، ابتدا باید وارد بخش جستجو شوید و مکالمه مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس انگشت خود را برای چند ثانیه روی آن نگه دارید. در این مرحله، چند گزینه مختلف نمایش داده می‌شود. شما باید گزینه “قفل گفت‌وگو” را انتخاب کنید تا پیام‌های آن مکالمه قفل شوند.

انتخاب گفتگو مورد نظر

انتخاب گفتگوی مورد نظر

در پایان
در این نوشته، روش فعال‌سازی و استفاده از این امکان تازه در ایتا را به شما آموزش دادیم.
اگر در هنگام استفاده از این قابلیت با مشکل مواجه شدید، می‌توانید برای دریافت راهنمایی و رفع مشکل، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت و بدون نیاز به وارد کردن کد یا پیش‌شماره، با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن