مشکل ارسال لوکیشن در روبیکا

آیا شما هم در ارسال موقعیت مکانی خود در روبیکا مشکل دارید و نمی‌دانید چطور آن را برطرف کنید؟ نگران نباشید. برای دریافت کمک می‌توانید با تلفن ثابت (نه موبایل) به شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا کارشناسان روبیکا در مجموعه همراه رایانه، شما را راهنمایی کنند.

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید، همراه رایانه لیستی از مشاوران خود را تهیه کرده که با مطالعه آن می‌توانید روش ارتباط با کارشناسان از طریق موبایل را یاد گرفته و مشکل ارسال موقعیت در روبیکا را حل کنید.

روبیکا یک برنامه محبوب و پرکاربر است که هر روز با به‌روزرسانی‌های جدید، امکانات بیشتری به آن اضافه می‌شود. یکی از این امکانات، قابلیت ارسال موقعیت مکانی (لوکیشن) است که به کاربران اجازه می‌دهد مکان خود را به سادگی برای دیگران بفرستند.

گاهی ممکن است در هنگام استفاده از این برنامه، ارسال موقعیت با مشکل مواجه شود. در این نوشته، ما به بررسی این مسئله و راه‌حل آن می‌پردازیم.

تیم محتوای همراه رایانه همچنین یک راهنمای کلی درباره مشکلات مختلف روبیکا و روش‌های رفع آن‌ها با عنوان «پشتیبانی روبیکا» تهیه کرده است. پیشنهاد می‌کنیم حتماً این مطلب را مشاهده کرده و از اطلاعات آن استفاده کنید.

 
 

بررسی مشکل ارسال لوکیشن در روبیکا

 

بررسی مشکل ارسال لوکیشن در روبیکا

راهنمای رفع مشکل ارسال موقعیت در روبیکا

اگر شما هم هنگام فرستادن موقعیت خود در برنامه روبیکا به مشکل خورده‌اید، این راهنما برای شماست. ممکن است موقعیت شما اصلاً ارسال نشود، آدرس نادرست فرستاده شود یا حتی با صفحه‌ای سفید و خالی روبرو شوید. در این صورت، ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا دلیل این مشکلات را متوجه شوید.

۶ علت مشکل ارسال لوکیشن در روبیکا و راه حل آن ها

 

6 علت مشکل ارسال لوکیشن در روبیکا و راه حل آن ها

شش دلیل اصلی مشکل در ارسال موقعیت در روبیکا و راه‌حل‌های آن
تیم محتوای همراه رایانه، شش دلیل مهم که باعث می‌شود ارسال موقعیت مکانی شما در روبیکا با مشکل روبرو شود و راه‌های برطرف کردن آن‌ها را بررسی کرده است. این دلایل و راه حل‌ها به شرح زیر هستند:

۱ – قطع یا ضعیف بودن اینترنت

اول از همه، وضعیت اینترنت دستگاه خود را بررسی کنید. چون اگر اینترنت قطع باشد یا سرعت آن کم باشد، برنامه روبیکا نمی‌تواند موقعیت شما را ارسال کند. اگر اینترنت شما ضعیف است، می‌توانید با تنظیم مجدد شبکه، این مشکل را برطرف کنید.

۲ – روشن بودن نرم افزار های تغییر آی پی

فعال بودن وی‌پی‌ان ممکن است در کارکرد برنامه‌های داخلی اختلال ایجاد کند و عملکرد آن‌ها را با مشکل مواجه سازد. لطفاً پیش از ارسال موقعیت مکانی خود، از غیرفعال بودن وی‌پی‌ان اطمینان حاصل کنید.

۳ – عدم اجازه دسترسی به جی پی اس در روبیکا

برای ارسال اولین مکان خود در روبیکا، لازم است به این برنامه اجازه دسترسی به GPS گوشی را بدهید. این کار باعث می‌شود ارسال موقعیت مکانی شما بدون مشکل انجام شود.

اگر قبلاً این اجازه را نداده‌اید، می‌توانید به بخش تنظیمات گوشی خود بروید و دسترسی به موقعیت‌مکانی (GPS) را برای برنامه روبیکا فعال کنید.

۴ – خاموش بودن دکمه مکان ( GPS )

اگر گزینه موقعیت‌یابی (GPS) تلفن همراه شما خاموش باشد، نه تنها در روبیکا، بلکه در هیچ برنامه دیگری نمی‌توانید موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید. بنابراین بهتر است هرچه سریع‌تر سرویس مکانی دستگاه خود را فعال کنید.

۵ – قرار دادن تلفن خود در حالت پرواز

وقتی گوشی خود را در حالت پرواز قرار می‌دهید، اتصال آن به اینترنت قطع می‌شود و دیگر نمی‌تواند موقعیت مکانی شما را ارسال کند. لطفاً تنظیمات دستگاه خود را بررسی کنید.

۶ – قدیمی بودن برنامه روبیکا

اگر برنامه روبیکا را به‌روز نکنید، ممکن است نتوانید از امکانات جدید آن استفاده کنید. اگر شما هم از نسخه قدیمی روبیکا استفاده می‌کنید و پیغام به‌روزرسانی را نادیده می‌گیرید، برای این‌که بتوانید موقعیت خود را در روبیکا ارسال کنید، بهتر است هرچه سریع‌تر برنامه را به‌روز کنید.

آموزش ارسال لوکیشن در روبیکا

 

آموزش ارسال لوکیشن در روبیکا

راهنمای فرستادن موقعیت در روبیکا

ابتدا به صفحه گفت‌وگو با شخص یا گروه مورد نظر بروید.
سپس روی علامت گیره (پیوست) در پایین صفحه کلیک کنید.
گزینه «موقعیت مکانی» را از لیست باز شده انتخاب کنید.
همان‌طور که در تصویر می‌بینید، دو انتخاب «دقیق» و «تقریبی» پیش روی شماست. یکی را انتخاب کنید تا موقعیت شما ارسال شود.

ارسال موقعیت مکانی در روبیکا

ارسال موقعیت در روبیکا

یک نکته مهم: وقتی در روبیکا می‌خواهید موقعیت خود را ارسال کنید، بعد از انتخاب یکی از گزینه‌های موقعیت‌یابی، معمولاً نمی‌توانید گزینه دیگر را انتخاب کنید. این یک محدودیت در برنامه است.

در نهایت
امکان ارسال موقعیت مکانی، یکی از ویژگی‌های پرکاربرد در اپلیکیشن‌های مختلف است. به دلیل محدودیت دسترسی به برنامه‌های خارجی، بسیاری از کاربران برای فرستادن موقعیت خود از نرم‌افزارهای داخلی استفاده می‌کنند. روبیکا یک گزینه مناسب برای این کار است. در این مطلب، هم روش ارسال موقعیت را توضیح دادیم و هم مشکلاتی که ممکن است باعث شود موقعیت به درستی ارسال نشود را بررسی کردیم.

با مطالعه این راهنما، می‌توانید مشکل ارسال موقعیت خود در روبیکا را برطرف کنید. اگر همچنان به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، با تلفن ثابت منزل یا محل کار خود، به شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا کارشناسان روبیکا در همراه رایانه، به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل، شما را راهنمایی کنند. منتظر تماس شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن