انبار و مرکز پردازش سفارشات جدید هنری

انبار و بخش پردازش سفارش‌های هنری ما به مدت سه سال در محله مرزداران و در کنار دفتر اداری مجموعه فعالیت داشت. اما با رشد و گسترش فعالیت‌های هنری، به فضایی بزرگ‌تر نیاز پیدا کردیم تا بتوانیم سفارش‌ها را سریع‌تر پردازش کنیم و همچنین فضای کافی برای انبار کردن محصولات بیشتر داشته باشیم. به همین دلیل، از اول اردیبهشت سال ۱۳۹۷، برنامه‌ریزی برای انتقال انبار و مرکز پردازش سفارش‌ها در اولویت کارهای ما قرار گرفت و جستجو برای پیدا کردن مکانی جدید آغاز شد.

پیدا کردن مکان مناسب کار آسانی نبود، چرا که شرایط اقتصادی در حال نوسان شدید بود و قیمت‌ها ثبات نداشت. سرانجام در اوایل تیرماه، محل جدید در کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج انتخاب شد. پس از آن، نوبت به برنامه‌ریزی برای عملیات جابجایی رسید.

با توجه به اینکه انبار تازه، برای مدت‌های طولانی بدون استفاده باقی مانده بود و از طرفی، آثار هنری به محیطی با شرایط خاص برای نگهداری نیاز دارند، بنابراین کار بازسازی محل جدید از پانزدهم تیرماه آغاز گردید.

تیم اجرایی ما، بی وقفه و شبانه‌روز تلاش کرده است. در این مدت دو هدف مهم را دنبال کردیم: اول اینکه روند آماده‌سازی و ارسال سفارش‌های شما بدون هیچ مشکلی ادامه پیدا کند، و دوم اینکه بازسازی و نوسازی انبار را هم به طور همزمان پیش ببریم. اکنون در ۲۷ تیرماه هستیم و مرکز پردازش ما کاملاً آمادهٔ انتقال است….

از روز ۲۸ تیرماه، ارسال و آماده‌سازی سفارش‌ها متوقف شد. تمامی بیست نفر از همکاران بخش هنری، مشغول بسته‌بندی کالاها شدند تا آن‌ها را به انبار جدید منتقل کنند. در همین زمان، گروهی دیگر در محل انبار تازه، سرگرم نصب و چیدمان قفسه‌ها بودند.

جابه‌جایی بیش از ۱۶ هزار نوع کالا، کار بسیار سنگینی بود. همه اجناس باید طوری بسته‌بندی می‌شدند که در طول حمل، سالم بمانند و موقع چیدن در قفسه‌های جدید، به راحتی قابل تشخیص باشند تا زمان کمتری برای مرتب کردن آن‌ها تلف شود.

روز مورد انتظار از راه رسید. در صبح جمعه، بیست و نهم تیر، کار جابجایی از ساعت هفت شروع شد…
تیم عملیات هنری ما بدون وقفه و با تمام توان تا ساعت دوازده شب تلاش کرد تا توانست در طول تنها یک روز، همهٔ محصولات و وسایل را به مکان جدید منتقل کند. هدف ما این بود که هرچه سریع‌تر بتوانیم سفارش‌های شما مشتریان گرامی را که با شکیبایی منتظر پایان این جابجایی و ارسال بسته‌های خود بودید، آماده و ارسال کنیم.

از روز شنبه، سی‌ام تیرماه، چیدن کالاها در قفسه‌های آماده آغاز شد. هر محصول باید به دقت در جای از پیش تعیین شده قرار می‌گرفت و محل جدید آن در سامانه ثبت می‌شد. این کار باعث می‌شد تا هنگام برداشتن سفارشات مشتریان از قفسه‌ها، سرعت و دقت لازم حفظ شود.

سرانجام در روز یکشنبه، سی‌ویکم تیر، جابجایی به پایان رسید و از روز دوشنبه، اول مرداد، آماده‌سازی و ارسال سفارش‌ها از سر گرفته شد.

در طول این چهار روز، تمام بیست نفر از تیم هنری، بدون وقفه و شبانه‌روز تلاش کردند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انبار و مرکز پردازش جدید منتقل شده و خدمات‌رسانی به شما عزیزان را ادامه دهند.

اکنون، انبار و مرکز توزیع جدید سفارش‌های هنری، با گنجایشی سه برابر بیشتر از محل قبلی، آماده خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ ماست.

به لطف خدا و با پشتیبانی تیم گران‌قدرمان، از این پس چالش‌های مربوط به پردازش سفارش‌ها و مدیریت موجودی کالاها حل شده است.

از همه شما عزیزان بی‌نهایت سپاسگزاریم که در این مدت با شکیبایی، کاستی‌های مجموعه را نادیده گرفتید و همچنان پشتیبان ما بودید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن