فرق اسلیو معده با بای پس

در این مقاله قصد داریم تا فرق اسلیو معده با بای پس را برای شما شرح بدهیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای کاهش وزن خود بگیرید. از مزایای هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید. برای همین مطالبی که در زیر عنوان کرده ایم را با دقت بخوانید. تا بتوانید فرق اسلیو معده با بای پس را یاد بگیرید.

اگر می خواهید درباره روش های جراحی چاقی بیشتر بدانید، مقاله عمل جراحی ساسی بای پس معده را مطالعه نمایید.

عبارت اند از:

  • مقدمه
  • عمل اسلیو معده و بای پس معده چگونه انجام می شود؟
  • مزیت ها و تفاوت های اسلیو معده و بای پس معده چیست؟
  • هزینه جراحی اسلیو معده با بای پس
  • سخن پایانی

بسیاری از افراد در جهان هستند که اضافه وزن زیادی دارند و افزایش وزن آن ها از کنترل خارج شده است. برای همین نمی توانند با رژیم و ورزش به راحتی وزن خود را کم کنند. چون مدت زمان زیادی برای این کار احتیاج است و اراده قوی لازم است.

چون رعایت رژیم غذایی برای آن ها بسیار سخت می باشد؛ ولی قبل از جراحی بهتر است تفاوت انواع جراحی های لاغری را بدانید. به عنوان مثال دانستن فرق اسلیو معده با بای پس موجب می شود تا بهترین تصمیم را بگیرید.

ممکن است در کنار مطالعه این مقاله، مطالعه بهترین جراح اسلیو معده در رشت و بهترین جراح اسلیو معده در اهواز نیز به افزایش اطلاعات شما کمک کند.

عمل اسلیو معده و بای پس معده چگونه انجام می شود؟

عمل اسلیو معده و بای پس معده چگونه انجام می شود؟
عمل اسلیو معده و بای پس معده چگونه انجام می شود؟

اگر قصد جراحی لاغری را دارید بهتر است فرق اسلیو معده با بای پس را به طور کامل بدانید تا در انتخاب نوع جراحی لاغری دچار اشتباه نشوید، چون که هر کدام از آن ها مزیت های خاص خود را دارند.

پیشنهاد می کنیم از پست جراحی چاقی رشت و بهترین دکتر جراحی لاغری در قم دیدن کنید.

اسلیو معده

اسلیو معده
اسلیو معده

برای مثال در عمل جراحی اسلیو معده بخش بزرگی از معده برش داده می شود و به جای آن یک معده یا یک کیسه ی کوچک تر ایجاد می کنند.

در دستگاه گوارش قسمتی به نام مری وجود دارد که پزشکان توانمند و زبده پس از برش دادن معده، مری را به روده ی کوچک وصل می کنند. تا همه ی مواد غذایی ضروری در بدن از این طریق جذب بشود. بیمار پس از جراحی مشکلی از بابت کمبود ویتامین و پروتئین و غیره نداشته باشد.

پس از این مرحله همان کیسه ی کوچک معده که در بالا گفتیم توسط متخصصان بخیه می خورد و تمام باقی مانده های معده از بدن بیمار خارج می شود. چون همان کیسه ی کوچک باقی مانده برای هضم و جذب مواد غذایی برای بیماران کافی می باشد.

اما بهتر است بدانید که در این عمل تقریبا ۸۰درصد از معده ی شما از بدنتان خارج می شود. به خاطر همین مناسب افرادی است که وعده های غذایی خود را به صورت حجیم تر انتخاب می کنند.

لطفا از پست بیمه تکمیلی اسلیو معده دیدن کنید.

بای پس معده

بای پس معده
بای پس معده

اما در جراحی بای پس معده عمل طولانی تری را تجربه خواهید کرد چون که پیچیدگی بیشتری نسبت به اسلیو معده دارد؛ زیرا در این جراحی یک راه فرعی برای دور زدن معده ایجاد می کنند و یا به اصطلاح درون معده ی شما میانبر مناسبی به وجود می آورند.

چون که در این روش به هیچ وجه باقی مانده ی معده را از بدن بیمار خارج نمی کنند و فقط یک کیسه ی کوچک در بخش بالایی معده جدا کرده و بخیه می زنند. مسیری برای ورود و خروج غذا از دستگاه گوارش تا روده ایجاد می کنند. اما در این جراحی چیزی حدود ۸۰درصد از معده شما بلا استفاده در بدن باقی می ماند.

همچنین پزشکان پس از درست کردن کیسه در بالای معده، انتهای آن را به روده کوچک اتصال می دهند تا جذب مواد غذایی به طور طبیعی انجام بگیرد. همچنین در این عمل کاهش وزن با سرعت بیشتری برای بیماران اتفاق می افتد.

بهترین دکتر جراح لاغری در گرگان چه روش های عمل را برای بیماران تجویز می کند؟

مزیت ها و فرق اسلیو معده با بای پس چیست؟

مزیت ها و فرق اسلیو معده با بای پس چیست؟
مزیت ها و فرق اسلیو معده با بای پس چیست؟

افراد چاق معمولا از عمل جراحی های گوناگونی برای لاغر کردن خود استفاده می کنند تا به تناسب اندام برسند. اما هر کدام از عمل های جراحی تفاوت ها و مزیت های مختلفی دارند. مثلا یکی از برتری هایی که عمل بای پس معده نسبت به اسلیو دارد این می باشد که نتیجه ی آن رضایت بخش تر است.

چون که پس از این عمل بیماران وزن بیشتری کم می کنند و در مدت زمان کوتاه تری به وزن ایده آل خود می رسند. همچنین در عمل بای پس هیچ قسمتی از معده از بدن خارج نمی شود.

اما در اسلیو معده این طور نیست و حجم بالای معده را از بدن جدا می کنند. در واقع یک جراحی غیر قابل برگشت می باشد که یک مزیت بزرگ است. چون که دیکر از چاقی خبری نیست!

از طرفی بای پس معده سال های طولانی است که انجام می شود و به خوبی در میان مردم جا افتاده است. تحقیقات بسیاری بر روی روند درمان بیماران صورت گرفته است.

اما عمل اسلیو در سال های اخیر در جهان کشف شده است و افراد بسیاری برای رسیدن به وزن مورد نظر آن را انتخاب می کنند.

از سویی دیگر اکثر پزشکان ترجیح می دهند در عرصه ی عمل های جراحی بای پس معده تخصص خود را دریافت کنند. در این زمینه تحصیلات خود را به پایان برسانند. چون که این جراحی برای بسیاری از افراد موفقیت آمیز بوده است. اکثر بیماران توانسته اند به وزن ایده آل خود برسند و در کمال سلامتی به زندگی خود ادامه بدهند.

در مقایسه با عمل بای پس افرادی که جراحی اسلیو معده را انتخاب می کنند مدت زمان کم تری را در اتاق عمل می گذرانند. پس از طی کردن دوران نقاهت با سرعت بیشتری شروع به کاهش وزن می کنند. زیرا بخش بزرگی از معده ی آن ها را از بدن خارج می کنند و بیمار دیگر مانند قبل اشتهایی به غذاها ندارد و با حجم کمی از غذاها ایضا سیر می شود.

چون به اصطلاح معده ی او گنجایش حجم زیاد غذاها را ندارد. همچنین پس از انجام این عمل بیماران به ویتامین های کم تری احتیاج پیدا می کنند.

در معده قسمتی وجود دارد که هورمون های گرسنگی که گرلین نام دارند را تولید می کند. این بخش در قسمت انتهایی معده قرار گرفته است که در جراحی اسلیو آن را تمام و کمال از معده برش زده و جدا می کنند؛

بنابراین بیماران گرسنگی را بسیار کمتر از افراد عادی احساس می کنند و میل آن ها به غذاها به شدت کم می شود. اما در عمل بای پس قسمتی از روده را از بدن جدا می کنند. در واقع بخش جذب کننده ی روده را کوتاه تر می کنند. چون که باعث می شود کالری کمتری در روده ها دریافت بشود. بدین ترتیب کالری های اضافی از طریق روده ی بزرگ از بدن خارج خواهد شد.

همچنین کسانی که رفلاکس معده دارند بهتر است این نوع جراحی را انتخاب کنند.

چون به بهبود این بیماری کمک می کند. در جراحی لاغری اسلیو معده افراد تقریبا طی یک زمان دوساله چربی های اضافی خود را از دست می دهند و به تناسب اندام دلخواه خود می رسند.

بنابراین روند لاغری پس از جراحی به صورت کند پیش می رود. چون برخی پزشکان اعتقاد دارند که این روند لاغری سبب می شود تا بیماران به مشکلات پوستی کمتری دچار بشوند. مثلا ترک های پوستی که در زیبایی ظاهری افراد به شدت تاثیر منفی می گذارد و یا افتادگی پوست که از عوارض مهم چاقی و اضافه وزن می باشد که روی روحیه ی بیماران اثرگذار خواهد بود.

همچنین کاهش وزن به صورت آرام آرام باعث می شود که اطرافیان شما متوجه جراحی اسلیو نشوند. دلیل لاغری شما را رژیم غذایی یا ورزش قلمداد کنند که یک مزیت فوق العاده می باشد. بنابراین کاهش وزن به صورت گام به گام برای اشخاص مختلف می تواند مزایای زیادی داشته باشد.

اگر برای کاهش وزن خود عجله دارید و دوست دارید که در سریع ترین حالت ممکن از شر اضافه وزن خود خلاص بشوید. عمل بای پس معده را به شما توصیه می کنیم. چون که به طور تقریبی در مدت زمان یک سال به راحتی همه ی چربی های انباشته شده در بدنتان از بین می رود و دیگر جزو افراد چاق محسوب نمی شوید.

حال که فرق اسلیو معده با بای پس را متوجه شدید می توانید برای انجام عمل جراحی خود هر چه زودتر تصمیم گرفته و اقدام کنید.

فرق اسلیو معده با بای پس در هزینه ها

فرق اسلیو معده با بای پس در هزینه ها
فرق اسلیو معده با بای پس در هزینه ها

در مطالب بالا راجع به تفاوت ها و مزیت های هر کدام از جراحی های لاغری صحبت کردیم که بسیار مبحث مهمی می باشند. اما نکته ی دیگری که در کنار مزایای جراحی وجود دارد هزینه ی مورد نیاز آن ها می باشد. چون که اکثر افراد قادر نیستند که هزینه های سنگینی برای این گونه عمل ها پرداخت کنند. هزینه جراحی را مبنای تصمیم گیری خود قرار می دهند.

همه ی ما می دانیم که به طور سالانه هزینه جراحی های مختلف بالاتر می رود. پس به تعویق انداختن عمل لاغری به نفع شما نخواهد بود. اما نگران نباشید، چون هزینه ی عمل جراحی لاغری به حدی بالا نیست که نتوانید از عهده پرداخت آن بربیایید. در واقع هزینه عمل بسته به متخصص مورد نظر و نوع بیمارستان ها متفاوت می باشد.

بهتر است بدانید قیمت عمل بای پس نسبت به اسلیو کمی بیشتر می باشد. زیرا مدت زمانی که بیماران را بیهوش می کنند بیشتر است. در این نوع جراحی به دلیل پیچیدگی های فراوان و مراحل مختلفی که باید در طی انجام عمل طی بشود دشواری بیشتری دارد. در نتیجه هزینه ی آن نیز بالاتر می باشد.

سخن پایانی

به طور کلی هر کدام از این عمل های جراحی به منظور کاهش وزن انجام می شوند و نتایح خارق العاده ای دارند؛ امیدوارم در این مقاله فرق اسلیو معده با بای پس را به طور کامل متوجه شده باشید و در انتخاب نوع جراحی خود موفق عمل کنید.

لطفا پس از مطالعه این مقاله، از پست بهترین دکتر جراحی لاغری در مشهد و بهترین دکتر جراحی لاغری در شیراز دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *