عمل جراحی ساسی بای پس معده

در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین روش های جراحی لاغری آشنا کنیم که عمل جراحی ساسی بای پس معده است. با ما باشید.

در جهان امروزی از جراحی های پرطرفدار و محبوب می باشد. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.  موضوعاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود.

عمل جراحی ساسی بای پس معده یکی از شیوه های نوین پزشکی برای رسیدن به وزن ایده آل می باشد که با روش های جدید و مدرن انجام می گیرد تا همه ی اشخاصی که دچار اضافه وزن هستند، بتوانند بدون دردسر به وزن دلخواه خود برسند.

چرا که هدف از انجام این عمل جراحی، کاهش وزن به ساده ترین گونه ی ممکن است.

بهترین جراح اسلیو معده در رشت کیست؟

عبارتند از:

  • عمل جراحی ساسی بای پس معده چیست؟
  • عمل جراحی ساسی بای پس معده چگونه انجام می شود؟
  • مزایای عمل جراحی ساسی بای پس معده را بیان نمایید.
  • چه کسانی می توانند عمل جراحی ساسی بای پس معده را انجام بدهند؟
  • هزینه ی مورد نیاز برای انجام عمل جراحی ساسی بای پس معده چقدر است؟

عمل جراحی ساسی بای پس معده چیست؟

عمل جراحی ساسی بای پس معده چیست؟
عمل جراحی ساسی بای پس معده چیست؟

این عمل که در دنیای امروزی بسیار محبوب شده است و اکثر افراد از نتایج شگفت انگیز آن راضی هستند، در واقع در علم پزشکی روش جدید محسوب نمی شود چون که دو مورد از جراحی های گوناگون لاغری را با یکدیگر ادغام می کنند تا نتیجه ی عالی تری برای بیماران حاصل شود.

برای این که بهتر متوجه منظور بشوید، بهتر است بگوییم که پزشکان متخصص، جراحی اسلیو معده را با جراحی بای پس معده به صورت ترکیبی انجام می دهند تا به کاهش وزن بیماران سرعت بیشتری ببخشند.

لطفا از پست جراحی چاقی رشت و بهترین جراح اسلیو معده در اهواز دیدن کنید.

عمل جراحی ساسی بای پس معده چگونه انجام می شود؟

عمل جراحی ساسی بای پس معده چگونه انجام می شود؟
عمل جراحی ساسی بای پس معده چگونه انجام می شود؟

این عمل جراحی با روش لاپاراسکوپی با بیهوشی عمومی و کامل صورت می پذیرد، چون که باید در برخی نواحی شکم برش های کوچک و متعددی توسط پزشکان حرفه ای ایجاد بشود و این گونه نیست که عمل به صورت باز و با دید مستقیم پزشک انجام بگیرد.

بنابراین جراحی ساسی بای پس معده با ایجاد این برش ها شروع می شود و در ادامه ی آن، شکم بیماران را با روش های مخصوص پزشکی باد می کنند تا بتوانند فضای بیشتری در اندام های داخلی بدن به وجود بیاورند، چون که باید وسایل مورد نیاز جراحی را از طریق همان برش های کوچک وارد بدن بیمار کنند.

مثلا دستگاه لاپاراسکوپی؛ که روی آن دوربین های دقیق و قدرتمندی تعبیه شده است تا پزشکان اندام های مختلف داخلی بدن بیماران را با بهترین کیفیت ممکن مشاهده کنند و بتوانند توسط دوربین ها در نزدیک ترین حالت ممکن، عمل جراحی را آغاز کنند.

پس از مستقر کردن دستگاه ها و تجهیزات گوناگون دیگر، پزشکان تمام قسمت هایی که به معده متصل هستند را قطع می کنند تا بتوانند عمل اسلیو را در ابتدای کار انجام بدهند. چون تا این عمل جراحی انجام نشود، متخصصان نمی توانند ادامه ی جراحی را پیش ببرند. پس تمامی موارد گفته شده باید به ترتیب انجام بشود تا نتیجه ی عمل رضایتبخش باشد.

چگونگی عمل

 همچنین در روده ی کوچک، جذب ویتامین ها وپروتئین ها و انواع مواد مغذی ضروری برای بدن انجام می شود. اما پزشکان زبده و توانمند، چند سانتیمتر از این عضو حیاتی بدن را به راحتی جدا می کنند که چیزی حدود ۲۵۰ سانتیمتر می باشد. تا پس از عمل در این بخش، نیازهای ضروری بدن بیماران جذب شود.

پس نگران نباشید چون که با برش قسمتی از روده، شما هرگز دچار کمبود نمی شوید. پزشکان بخش اعظمی از روده شما را در بدن به اندام های مشخص شده دیگر متصل می کنند تا همه ی احتیاجات ضروری بدن تامین شود.

در مراحل دیگر؛ قسمت ایلئوم روده ی کوچک را که همان بخش تحتانی روده می باشد. توسط دستگاه های پیشرفته برش می زنند تا بتوانند با قسمت پایینی اسلیو معده پیوند بزنند و این دو عضو مهم بدن را به یکدیگر وصل کنند. البته اتصال هر دوی این عضوها با دوختن و زدن بخیه انجام می شود و عمل جراحی ساسی بای پس معده، به راحتی به پایان می رسد.

اما در پایان جراحی؛ پزشکان متخصص قطعا عبور و جذب مواد غذایی را در این بخش از بدن بیماران به صورت دقیق کنترل می کنند.

تا اگر نشتی مواد و اختلالات دیگری وجود داشت، قبل از بخیه زدن برش های شکم باید رفع شود. همان طور که در مطالب بالا خواندید، انجام این عمل بسیار راحت بوده و با بیهوشی کامل انجام می شود. پس از بهبودی کامل از نتیجه ی جراحی، رضایت زیادی خواهید داشت.

بیمه تکمیلی اسلیو معده چند درصد از هزینه های عمل را پرداخت می کند؟

مزایای عمل جراحی ساسی بای پس معده

مزایای عمل جراحی ساسی بای پس معده
مزایای عمل جراحی ساسی بای پس معده

این جراحی سال های بسیاری است که به عنوان موثرترین جراحی لاغری در جهان انجام می شود. چون که علاوه بر کاهش سایز و وزن اضافی بدن، سوخت و ساز بدن را بهبود می بخشد. زیرا در دسته ی عمل های متابولیک نیز قرار دارد.

مهم ترین مزیت این جراحی، لاغر شدن به گونه ای راحت و آسان است. قسمت اعظم کالری دریافتی جذب بدن نمی شود. پس از انجام این جراحی لازم نیست که نگران کمبود ویتامین های ضروری بدنتان باشید. چون مانند عمل های لاغری، دیگر آسیبی به معده و روده ی شما وارد نمی کند.

پس از بهبودی دچار هیچ گونه اختلالی نمی شوید، بلکه با سرعت بالایی شروع به کم کردن وزن اضافی خود می کنید.

همان طور که می دانید، چاقی و اضافه وزن باعث بروز بیماری های گوناگون و خطرناک می شود. که اگر کنترل نشوند، منجر به مرگ بیماران خواهند شد. برای مثال بیماری دیابت و انواع آن در اثر چاقی ممکن است به وجود بیایند.

که با کاهش وزن اضافی خود می توانید اولین قدم را در رابطه با سلامتی و شادابی خود طی کنید  و زندگی سالم و بی نظیری را شروع کنید.

پس با انجام جراحی ساسی بای پس معده، قادر خواهید بود سلامتی و کیفیت زندگی خود را ارتقا بدهید. از مشکلات چربی های انباشته شده در اندام های گوناکون خود رهایی پیدا کنید. چون که اضافه وزن، پوست بدن را به مرور شل می کند و باعث ایجاد ترک های متعدد پوستی می شود.

به همین دلیل، ظاهر خوشی ندارد و اعتماد به نفس اشخاص را نابود می کند. در برخی موارد باعث ناامیدی طولانی مدت می شود. به گونه ای که افراد انگیزه ای برای ادامه ی زندگی خود ندارند و همچنان به پرخوری و عادت های نامناسب غذایی ادامه می دهند. این افراد به جای کاهش سایز، وزن خود را بالاتر می برند. از طرفی رعایت رژیم های غذایی برای این اشخاص بسیار دشوار است.

از دیگر مزایای عمل جراحی ساسی بای پس معده

چون که باید حجم وعده های غذایی خود را به میزان شایان توجهی کاهش بدهند. عادت پرخوری را کنار بگذارند که رعایت آن برای آن ها بسیار طاقت فرسا می باشد. به همین دلیل، پس از مدت کوتاهی دچار افسردگی می شوند. و از ادامه رژیم غذایی باز می مانند و در نهایت با استپ وزنی مواجه می شوند.

 بنابراین بهترین راه حل لاغری برای این اشخاص، انجام جراحی ساسی بای پس معده می باشد. که دشواری های رژیم غذایی را ندارد و پس از عمل، بدن بیماران به گونه ای خودکار کالری دریافتی اضافی را از داخل بدن خارج می کند. و در این صورت چاقی به هیچ عنوان اتفاق نمی افتد. بلکه افراد بدون هیچ زحمتی به سایز دلخواه خود دست پیدا می کنند.

از دیگر مزایای این جراحی فوق العاده این می باشد که افراد پس از عمل یک دوره ی نقاهت کوتاه را می گذرانند. پس از آن می توانند مانند افراد عادی فعالیت های روزانه ی خود را انجام بدهند. مثلا ورزش کردن، شنا کردن، سر کار رفتن و مواردی از این قبیل که هیچ گونه فشاری به محل جراحی وارد نشود. چون که انجام کارهای سنگین تا مدت کوتاهی ممنوع است.

همچنین اگر بر اثر چاقی و چربی اضافی در بدن دچار بیماری فشار خون بالا هستید و نمی توانید به میزان مورد نظر وزن خود را کاهش بدهید. بهتر است از این عمل جراحی استفاده کنید. چون که یکی از سریع ترین و راحت ترین روش های لاغری محسوب می شود. به این ترتیب از خطرات جانی بیماری فشار خون بالا و انواع بیماری های دیگر نیز در امان خواهید بود. چون که همه ی افراد لیاقت داشتن زندگی سالم و شاد را دارند.

چه کسانی می توانند عمل جراحی ساسی بای پس معده را انجام بدهند؟

چه کسانی می توانند عمل جراحی ساسی بای پس معده را انجام بدهند؟
چه کسانی می توانند عمل جراحی ساسی بای پس معده را انجام بدهند؟

معمولا همه ی افرادی که اضافه وزن دارند، می توانند این عمل را به سادگی انجام بدهند. البته عمل های لاغری فراوانی وجود دارند که می توانند وزن بیماران را کاهش بدهند. اما بهترین نوع جراحی لاغری، عمل جراحی ساسی بای پس معده می باشد.

چون که در این عمل، پزشکان از دستگاه های پیشرفته استفاده می کنند. نیز کوچک ترین آسیبی به بدن بیمار وارد نمی شود. حتی اگر عمل اسلیو معده ی ناموفقی را نیز تجربه کرده اید، می توانید این عمل جراحی بی نظیر را انجام بدهید.

فرق اسلیو معده با بای پس چیست؟

هزینه ی عمل جراحی ساسی بای پس معده چقدر است؟

هزینه ی عمل جراحی ساسی بای پس معده چقدر است؟
هزینه ی عمل جراحی ساسی بای پس معده چقدر است؟

اگر می خواهید از نتیجه عمل خود سود کافی را ببرید، پس باید هزینه ی بیشتری بپردازید. چون این عمل جراحی نسبت به عمل های لاغری دیگر وقت بیشتری از پزشکان می گیرد. زیرا زمان زیادی برای اتمام عمل باید صرف شود و عمل اسلیو و بای پس معده همزمان با یکدیگر انجام می شود.

پس عملا دو نوع عمل در این جراحی صورت می گیرد و هزینه جراحی شما بسته به پزشک متخصص و انواع بیمارستان ها متفاوت خواهد بود، اما هزینه ی زیادی ندارد و نتایج درخشانی برای افراد به ارمغان می آورد.

لطفا پس از مطالعه این مقاله، از پست بهترین دکتر جراحی لاغری در مشهد و بهترین دکتر جراحی لاغری در شیراز دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *