بهترین جراح اسلیو معده در اهواز

هدف این مقاله بررسی بهترین جراح اسلیو معده در اهواز است. ما در این مقاله بهترین جراح اسلیو معده در اهواز را بررسی می کنیم. با ما باشید.

پیشنهاد می کنیم از پست بهترین دکتر جراحی لاغری در اهواز دیدن کنید.

فهرست مطالب:

۱) مقدمه

۲) آشنایی با جراحی اسلیو معده در اهواز

۳) مراقبت های بعد از عمل اسلیو معده در اهواز

۴) مزیت های عمل اسلیو معده در اهواز

۵) جراحی اسلیو معده در اهواز چگونه انجام می‌شود؟

۶) آشنایی با بهترین جراح اسلیو معده در اهواز

۷) کلام آخر

مقدمه

چاقی و اضافه‌ وزن یک بیماری می‌باشد. افرادی که مبتلا به چاقی و اضافه‌ وزن هستند، در معرض مشکلات گوناگونی از نظر روحی و از نظر جسمی قرار می‌گیرند.

چاقی و اضافه‌ وزن دلایل مختلفی دارد. که می‌توان به عوامل ژنتیکی، پر خوری و خوردن غذاهای پُر کالری، کم‌ تحرکی و ورزش نکردن و … اشاره کرد.

لازم به ذکر است که برای از بین بردن چاقی و اضافه‌ وزن، روش‌ها و راهکارهای مختلفی وجود دارد. که از مهم‌ترین آن روش‌ها می‌توان به جراحی چاقی اشاره کرد. یعنی برای از بین بردن چاقی و اضافه وزن و رسیدن به سلامتی و زیبایی اندام، بهترین گزینه جراحی چاقی است.

زیرا که این نوع جراحی‌ها باعث از بین رفتن بخش بزرگی از اضافه‌ وزن فرد چاق می‌شود. همچنین باعث کاهش وزن در افراد می‌شود که سرعت آن در به دست آوردن اندامی مناسب و لاغری، نسبت به رژیم‌های غذایی گوناگون و سخت، نسبت‌ به ورزش کردن و … بالاتر است.

به‌ طوری‌ که طی یک‌ سال، شما می‌توانید کاهش وزن بالایی داشته باشید و به وزن مورد نظر خود دست پیدا کنید.

ادامه>>

زیرا افرادی که اضافه‌ وزن بالایی دارند، برای مثال ۵۰ یا ۶۰ کیلو و حتی بیشتر دچار اضافه‌ وزن هستند. گرفتن رژیم‌های غذایی مختلف و یا ورزش کردن برای آنان کار بسیار سخت و دشواری است.

به‌ همین دلیل ما به شما جراحی چاقی را پیشنهاد می‌کنیم که از بهترین و محبوب‌ترین آن  جراحی‌ها می‌توان به جراحی اسلیو معده اشاره کرد.

از مهم‌ترین جراحی‌ها می‌توان جراحی اسلیو معده را نام برد که به دلیل مزایا و ویژگی‌هایی که دارد. جزء محبوب‌ترین جراحی‌ها در بین مردم و پزشکان به شمار می‌رود. که البته متخصصان معمولاً به این جراحی، گاسترکتومی اسلیو عمودی نیز می گویند.

ما در این مقاله، جراحی اسلیو معده در اهواز که یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین جراحی‌های لاغری و کاهش وزن محسوب می‌شوند.

هر آنچه که در رابطه با جراحی اسلیو معده و همچنین بهترین جراح این عمل باید بدانید را در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس لطفاً تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

آشنایی با جراحی اسلیو معده در اهواز

آشنایی با جراحی اسلیو معده در اهواز
آشنایی با جراحی اسلیو معده در اهواز

قبل‌ از این‌ که بدانید بهترین جراح اسلیو معده در اهواز باید چه شرایطی داشته باشد. بهتر است ابتدا با عمل اسلیو معده در اهواز آشنا شوید. در این مقاله به بررسی جراحی اسلیو معده در اهواز می‌پردازیم.

همان‌ طور که می‌دانید، به دلیل پیشرفت تکنولوژی و همچنین تغییر در سبک زندگی افراد، تحرک در بین مردم روز به‌ روز کمتر شده است. از طرف دیگر تقاضای غذاهای چرب و فست‌ فود نیز نسبت‌ به گذشته در بین مردم افزایش و محبوبیت یافته است.

به‌ همین دلیل لازم به ذکر است بدانید که این عوامل می‌تواند باعث افزایش وزن و چاقی در افراد شود. به صورتی که گاهاً این اضافه‌ وزن و چاقی به‌ حدی در بدن فرد می‌رسد که با ورزش و یا رژیم قابل‌ کنترل و درمان نمی‌باشد. به‌ طور معمول افرادی دچار این اتفاق می‌شوند که بی‌ ام ای آن‌ها بالاتر از ۳۵ باشد و یا از چاقی و اضافه وزن بالا در رنج باشند.

بنابراین با جراحی اسلیو معده می‌توانند مجدداً سلامتی خود را به دست آورند و به کارهای روزمره خود بپردازند. زیرا که این نوع جراحی، دوره نقاهت کوتاهی داشته و با سرعت زیاد، هم به کاهش وزن و هم به سلامتی عمومی دست پیدا می‌کنند. که البته داشتن یک جراح اسلیو معده خوب در اهواز، می‌تواند برای شما در گرفتن نتیجه جراحی بسیار مؤثر باشد.

به‌ همین دلیل در این مقاله، بهترین جراح اسلیو معده در اهواز را برای شما مورد بررسی قرار می‌دهیم. تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

در جراحی اسلیو معده در اهواز، عمل بیمار حدود یک ساعت در اتاق عمل به طول می انجامد. پس‌ از پایان عمل اسلیو معده، در راستای مراقبت‌های بعد از عمل، بیمار به اتاق ریکاوری منتقل می‌شود. تا زمانی‌ که بیمار هوشیاری خود را به دست آورد، در اتاق ریکاوری تحت مراقبت قرار می گیرد. که این مدت‌ زمان نیز مجددا یک ساعت طول خواهد کشید.

یعنی بیمار، یک ساعت در اتاق عمل و یک ساعت در اتاق ریکاوری قرار می‌گیرد. همچنین بعد از جراحی اسلیو معده در اهواز، بیمار باید به مدت حدوداً دو شب در بیمارستان بستری باشد. که در این مدت، دکتر و پرستاران، علائم حیاتی بیمار، درد و رژیم غذایی شخص را مورد بررسی قرار می‌دهند.

بعد از جراحی اسلیو معده در اهواز، نگران برش‌های کوچکی که در شکم شما ایجاد می‌شود، نباشید. زیرا که به‌ سرعت بهبود یافته و شما به‌ سلامتی کامل دست پیدا می‌کنید.

در واقع لازم به ذکر است که کم تهاجمی بودن این عمل باعث شده‌ است که نسبت‌ به سایر روش‌های جراحی چاقی که در آن روش‌ها برش‌های بزرگ‌تری در شکم ایجاد می‌شود، شما به بهبودی زودتری دست پیدا کنید.

بیمه تکمیلی اسلیو معده چند درصد از هزینه های اسلیو معده را پرداخت می کند؟

مراقبت های بعد از عمل اسلیو معده در اهواز

مراقبت های بعد از عمل اسلیو معده در اهواز
مراقبت های بعد از عمل اسلیو معده در اهواز
  • به خاطر داشته باشید که در روزهای اولیه پس‌ از جراحی اسلیو معده، باید نوشیدنی‌های رقیق و بدون شکر میل نمایید، مانند شیر و نوشیدنی‌های کم‌ کالری و کم‌ شکر.
  • همچنین پس‌ از جراحی، شما به یک سری تمرینات نیاز دارید که باید آن‌ها را بیاموزید. تمریناتی مانند نحوه صحیح سرفه و عطسه و تنفس.
  • علاوه‌ بر همه این‌ موارد، باید فعالیت نیز داشته باشید. البته این‌ گونه نیست که در روزهای اول حتما تمرینات سخت را باید انجام دهید. بلکه از قدم‌های کوتاه و آهسته در بیمارستان به کمک پرستار شروع کنید که این کار باعث می‌شود که لخته در بدن بیمار به وجود نیاید.

فرق اسلیو معده با بای پس چیست؟

مزیت های عمل اسلیو معده در اهواز

مزیت های عمل اسلیو معده در اهواز
مزیت های عمل اسلیو معده در اهواز
  • از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت‌های عمل اسلیو معده می‌توان به این نکته اشاره کرد که هیچ ارتباط جدیدی بین معده و روده کوچک به وجود نمی‌آید. نیازی به ایجاد ارتباط جدید نیست. (آناستوموز).
  • از طرف دیگر پس‌ از جراحی اسلیو معده، خطر فتق داخلی یا زخم‌های حاشیه‌ای نیز وجود ندارد. زیرا که هیچ‌ گونه آناستوموز وجود ندارد.
  • همچنین احتمال کمبود مواد مغذی در جراحی اسلیو معده نسبت به باقی جراحی های چاقی، خیلی کم می‌باشد، به این علت که جذبی وجود ندارد.

علل سرگیجه بعد از عمل اسلیو در مقاله فوق مطالعه کنید کافیست روی لینک آن کلیک کنید.

جراحی اسلیو معده در اهواز چگونه انجام می‌شود؟

جراحی اسلیو معده در اهواز چگونه انجام می‌شود؟
جراحی اسلیو معده در اهواز چگونه انجام می‌شود؟

جراحی اسلیو معده در اهواز روشی است که به‌ عنوان کم تهاجمی‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود که با استفاده از لاپاراسکوپی و تحت عنوان بیهوشی این جراحی انجام می‌شود. یعنی در واقع در این نوع جراحی، شما می‌توانید با ۱ تیر ۲ نشان بزنید. به‌ طوری‌ که با این نوع جراحی، بخش بزرگی از معده از بدنی که دچار اضافه‌ وزن و چاقی می‌باشد، خارج ‌شده و حجم معده کم می‌شود.

همچنین آن بخشی از معده از بدن خارج می‌شود که وظیفه ترشح هورمون گرلین را برعهده داشت. لازم به ذکر است بدانید که با کم شدن حجم معده، حجم غذایی که فرد مصرف می‌کرد نیز کاهش پیدا کرده و درنتیجه کالری هم که به بدن وارد می‌شد. کمتر شده و بعد از مدت خیلی کوتاهی، شما با کاهش وزن مواجه خواهید شد.

به یکی دیگر از مزایای عمل اسلیو معده، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که با خارج شدن بخشی از معده که وظیفه ترشح هورمون گرلین را برعهده داشت. در نتیجه فرد کمتر دچار احساس گرسنگی می‌شود و در نتیجه غذای کمتری را مصرف کرده و تمایل کمتری به خوردن غذا خواهد داشت که همین عوامل باعث کاهش وزن در فرد می شود.

ادامه مطلب >>

در این نوع جراحی یعنی جراحی اسلیو معده؛ پزشک معالج، یک لوله باریک و بلند را که از طریق چندین برش کوچک در شکم فرد ایجاد کرده بود. وارد بدن بیمار می کند. این لوله که ۱ نور و ۱ دوربین کوچک دارد. از ابزارهای مختلف متصل به آن تشکیل شده‌ است.

بهترین جراح اسلیو معده در اهواز، این جراحی را از طریق بیهوشی عمومی انجام می‌دهد. بیهوشی عمومی در واقع یک نوع خواب عمیق می‌باشد که شما در طی جراحی، به یک دستگاه تنفس احتیاج خواهید داشت.

در جراحی اسلیو معده در اهواز، پزشک متخصص و معالج، معده را به دو قسمت نابرابر تقسیم می‌کند که حدود ۲۰ درصد از لبه‌های باقیمانده، منگنه یا بخیه شده و حدود ۸۰ درصد از قسمت خمیده بیرونی معده بیمار، بریده‌ شده و برداشته می‌شود که می توان گفته که این نوع جراحی، یک معده موز شکل به وجود می‌آورد که حدوداً فقط ۲۵ درصد از اندازه‌ی اصلی معده باقی می ماند.

آشنایی با بهترین جراح اسلیو معده در اهواز

آشنایی با بهترین جراح اسلیو معده در اهواز
آشنایی با بهترین جراح اسلیو معده در اهواز

یکی از مهم‌ترین دغدغه فردی که قصد جراحی لاغری و جراحی اسلیو معده در اهواز را دارد، این است که جراحی خود را به دست کدام پزشک می‌سپارد.

زیرا انتخاب یک جراح مناسب، گام مهم و اساسی در گرفتن نتیجه از عمل اسلیو معده است. از طرف دیگر شما سلامتی خود را به دست کسی که می‌سپارید. باید از او مطمئن شوید که جراحی اسلیو معده ای که قرار است انجام دهد، نتیجه بخش و مثبت باشد.

بنابراین قبل‌ از انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در اهواز، باید بدانید که همه جراحان قادر به عمل جراحی اسلیو معده نمی‌باشند.

به‌ همین دلیل بهتر است این عمل توسط یک جراح معتبر که دارای فلوشیپ فوق‌ تخصص جراحی لاپاراسکوپی است. یا صلاحیت لازم برای انجام این عمل را داشته باشد، تا بتوانید به نتیجه مطلوب و مورد دلخواه خود دست پیدا کنید.

بهترین جراح اسلیو معده در اهواز اگر ماهر و باتجربه و دارای فوق‌ تخصص جراحی لاغری باشد. با انجام جراحی لاغری اسلیو معده، به دو روش به شما کمک می‌کند تا به کاهش وزن دست پیدا کنید. زیرا که در این روش، بخش بزرگی از معده‌ی شما برداشته می‌شود و معده خیلی کوچک‌تر شده است.

بنابراین شما احساس سیری سریع کرده و یا کمتر و دیرتر غذا می‌خورید. در نتیجه کالری کمتری به بدن شما وارد می‌شود و از طرف دیگر بخشی از معده که هورمون گرسنگی یعنی هورمون گرلین را تولید می‌کرد. از بدن شما خارج می‌شود. بنابراین مجدداً شما کمتر احساس گرسنگی کرده و کمتر غذا میل می کنید.

ادامه مطلب >>

طی تحقیقات انجام‌ شده توسط انجمن جراحی متابولیک و باریاتریک آمریکا، شخصی که جراحی اسلیو معده را انجام می‌دهد. حدود ۵۰ درصد الی ۷۰ درصد از اضافه‌ وزن خود را طی ۱۸ تا ۲۴ ماه پس‌ از جراحی از دست داده و به کاهش وزن دست پیدا می‌کند.

البته باید خاطر نشان کرد که این کاهش وزن و لاغری در صورتی ادامه‌ دار خواهد بود. شما درصورتی می‌توانید این نوع کاهش وزن را در بلند مدت در نزد خود حفظ نمایید که نسبت‌ به رژیم و برنامه‌های ورزشی که توسط پزشک، پس‌ از جراحی به شما ارائه می‌شود، پیروی کرده و در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد نمایید.

می توان گفت که بهترین جراح اسلیو معده در اهواز جراحی است که علاوه‌ بر جراحی موفقیت آمیز روی بیمار، پس‌ از جراحی نیز همراه بیمار خود باشد. با توصیه‌ها و رژیم‌ها و برنامه‌های ورزشی، شخص بیمار را به یک سبک زندگی جدید راهنمایی کرده تا آن شخص بتواند در طی طولانی‌ مدت، این کاهش وزن خود و لاغری خود را حفظ نماید.

همچنین جراحی اسلیو معده از هزینه‌های کمتری  نسبت‌ به جراحی‌های دیگر که مربوط به کاهش وزن و لاغری می‌باشند، برخوردار است.

روش های جراحی بهترین جراح اسلیو معده در رشت در مقاله فوق مطالعه کنید.

بهترین جراح اسلیو معده در اهواز باید فاکتورهایی داشته باشد، که ما در ذیل به چند نمونه از آن می‌پردازیم:

بهترین جراح اسلیو معده در اهواز باید فاکتورهایی داشته باشد، که ما در ذیل به چند نمونه از آن می‌پردازیم:
بهترین جراح اسلیو معده در اهواز باید فاکتورهایی داشته باشد، که ما در ذیل به چند نمونه از آن می‌پردازیم:
  • از پزشک خود خواستار عکس‌های قبل و بعد از عمل بیمارانش باشید.
  • به این نکته توجه داشته باشید، پزشکی که برای جراحی انتخاب می‌کنید. دارای فلوشیپ فوق‌ تخصص جراحی لاپاراسکوپی باشد.
  • از بیمارانی که جراحی اسلیو معده خود را نزد پزشک مورد نظر شما انجام داده‌اند. سوال کنید و با آن ها صحبت نمایید و از نتیجه جراحی آن‌ها اطلاع پیدا کنید. زیرا بیمارانی که عمل جراحی اسلیو معده را انجام می‌دهند. یکی از سختگیرترین و بهترین منتقدان محسوب می‌شوند.
  • یک پزشک برتر و یک جراح اسلیو معده در اهواز باید ارتباط خوبی با بیماران خود داشته باشد. با صبر و حوصله و مهربانی، عمل اسلیو معده را برای شما به‌ طور کامل و واضح توضیح دهد. تا هیچ ابهامی برای شما باقی نماند.
  • در واقع می‌توان گفت که بهترین جراح اسلیو معده در اهواز پزشکی می‌باشد که به همه جراحی‌های لاغری تسلط کافی داشته باشد. اما از تجربه بالایی در زمینه عمل جراحی اسلیو معده برخوردار باشد. نیز بیشترین عمل‌های آن پزشک در مورد عمل اسلیو معده موفقیت آمیز باشد.
  • لازم به ذکر است که تجربه‌ی بالا، مهارت و تخصص و دانش و تعداد جراحی های موفق یک پزشک در رابطه با جراحی‌های لاغری به خصوص جراحی اسلیو معده، از مهم‌ترین ویژگی های یک پزشک خوب می‌باشد.

کلام آخر

ما در این مقاله، جراحی اسلیو معده در اهواز و بهترین جراح اسلیو معده در اهواز را برای شما به‌ طور مختصر مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما عزیزانی که از اضافه‌ وزن و چاقی رنج می‌برید و نگران سلامتی خود می‌باشید، مفید واقع شده باشد. زیرا چاقی علاوه‌ بر مشکلات روحی و اجتماعی، مشکلات دیگری از جمله ابتلا به کلسترول بالا، فشار خون بالا، دیابت نوع ۲ و بیماری کبد چرب و بسیاری دیگر از مشکلات و بیماری ها را به‌ همراه داشته است.

در واقع شما با جراحی اسلیو معده، بخش بزرگی از اضافه‌ وزن خود را از دست می‌دهید. این امر باعث می‌شود که کیفیت زندگی شما بهبود یافته و بسیاری از فعالیت‌های روزمره‌تان را آسان‌تر انجام داده و به‌ سلامتی و اعتماد به نفس دست پیدا کنید.

از بسیاری از بیماری‌ها مانند آپنه خواب، خطرهای ابتلا به سرطان، آسم، میگرن، ناباروری، افسردگی، بی‌اختیاری ادراری، نقرس و غیره در امان باشید.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله بهترین جراح اسلیو معده در کرمان و بهترین دکتر جراحی لاغری در قم را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *