بیمه تکمیلی اسلیو معده

در این مقاله در ابتدا در رابطه با بیمه تکمیلی اسلیو معده که این عمل یکی از پر کاربرد ترین عمل های جراحی در میان مردم می باشد توضیحاتی دهیم.. و سپس در رابطه با دیگر بیمه ها را نیز معرفی کرده و توضیحات لازم را بیان خواهیم کرد.

امروزه با توجه به همه گیر شدن معضل چاقی و اضافه وزن مفرط در میان افراد هر یک از جوامع، استفاده از عمل اسلیو معده که به نوعی جراحی محبوب در میان این دسته از افراد می باشد بسیار رایج و درمان کننده است.

به نوعی که با استفاده از این نوع جراحی افرادی که به معضل چاقی ابتلا پیدا کرده اند پس از انجام جراحی بی خطر اسلیو معده دیگر در این رابطه نگرانی نخواهند داشت.

با توجه به اینکه ممکن است اشخاصی توانایی پرداخت کامل هزینه عمل جراحی را نداشته باشند. آنها می توانند با کمک گرفتن از بیمه تکمیلی اسلیو معده این عمل جراحی را با خیالی به نسبت آسوده تر انجام دهند.

اما علاوه بر این مطالب در این مقاله به سوالاتی نیز نظیر:

  1. عمل جراحی اسلیو معده چیست؟
  2. عمل اسلیو معده چه مزایایی دارد؟
  3. چه افرادی شرایط انجام عمل اسلیو معده را دارند؟
  4. عوامل موثر و تاثیر گذار در هزینه عمل اسلیو معده کدامند؟
  5. بیمه تکمیلی چه نوع بیمه ای است؟
  6. بیمه تکمیلی چقدر از هزینه اسلیو معده را می پردازد؟
  7. شرایط بیمه تکمیلی اسلیو معده برای پرداخت هزینه ها کدامند؟

و دیگر سوالات مربوط به این موضوع را پاسخگو خواهیم بود. مطالب مربوط به این موضوع را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

عمل جراحی اسلیو معده چیست؟

عمل جراحی اسلیو معده چیست؟
عمل جراحی اسلیو معده چیست؟

امروزه به دلیل فراگیر شدن معضل تاریخ در تمام جهان استفاده از روش های مختلف لاغری در میان افراد رواج پیدا کرده است. البته این پاسخگویی همیشگی نبوده و در بیشتر افراد رژیم های سخت و ورزش برای لاغری راه هموار به شمار نمی آید.

اسلیو معده یک عمل لاغری است که به دلیل مزایا و ویژگی های بسیاری که همراه خود دارد. کارایی که در مقابل ورزش های خسته کننده و رژیم های طولانی مدت داشته است راه حلی کار آمد و مناسب برای لاغری در سریعترین زمان ممکن، می باشد. معایب عمل جراحی اسلیو نسبت به عمل جراحی بای پس معده به نوعی هیچ به شمار می رود.

عمل جراحی بای پس معده به مراتب توانایی این را دارد که با عوارض بیشتری به همراه باشد.

به شما توصیه می ‌کنیم که به منظور بهره برداری از این عمل جراحی حتما به پزشکی که دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی می باشد مراجعه کنید.

نوع جراحی به دلیل سهولت در روش انجام آن است. همچنین موارد دیگری که نکات مثبت این عمل به حساب می آید دارای محبوبیت بسیاری در نزد افراد می باشد.

چنانچه شما نیز قصد انجام جراحی اسلیو معده را دارید و می خواهید بدانید که با داشتن بیمه تکمیلی اسلیو معده قابل انجام است یا نه؟ به شما توصیه می کنیم، که در ادامه این مقاله نیز با ما همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله فرق اسلیو معده با بای پس برای آگاهی بیشتر از تفاوت های این دو نوع عمل مطالعه نمایید.

عمل اسلیو معده چه مزایایی دارد؟

عمل اسلیو معده چه مزایایی دارد؟
عمل اسلیو معده چه مزایایی دارد؟

عمل جراحی اسلیو معده علاوه بر کاهش وزن و مزایای بسیار دیگری نیز با خود به همراه دارد. مزایایی مانند کوتاه تر بودن مدت این عمل جراحی نسبت به سایر جراحی های لاغری و یا مواجه نشدن روده اختلال در روند هضم و جذب غذا توسط معده است.

همچنین روند گوارش دو دلیل اصلی محبوبیت عمل جراحی اسلیو معده در نظر افراد می باشد؛

اما مزایای دیگری نیز در این روش هست که از آنها می توانیم به مواردی مانند حفظ شدن پیلور معده، و یا آسیب نرسیدن به هیچ یک از اندام بدن، وارد نکردن هیچگونه جسم خارجی مثل حلقه یا بالن در بدن را نیز از موارد محبوبیت این موضوع دانست.

همچنین اطمینان خاطر داشتن در رابطه با کاهش وزن که در هجده ماه به صورت قابل توجهی قابل مشاهده می باشد. از موارد دیگری است که موجب محبوبیت این عمل در میانه افراد و جوامع مختلف شده است.

اما در ادامه در رابطه با بیمه تکمیلی و اسلیو معده نیز به شما اطلاعاتی ارائه خواهیم داد. تا بتوانید با خیالی آسوده در رابطه با این عمل فکر کنید.

چه افرادی شرایط انجام عمل اسلیو معده را دارند؟

چه افرادی شرایط انجام عمل اسلیو معده را دارند؟
چه افرادی شرایط انجام عمل اسلیو معده را دارند؟

با وجود این موضوع که می دانیم عمل اسلیو معده عملی بدون خطر می باشد. اما انجام این جراحی عمل که به نوعی یک راه حل برای دستیابی به کاهش وزن سریع می باشد. به همه افراد توصیه نمی شود.

یکی از اصلی ‌ترین شرایط انجام این عمل را می توان سن افراد دانست. سن فرد مبتلا به اضافه وزن و چاقی مفرد باید بیش از ۸ سال سن داشته باشد.

پس از آن به بی ام آی یا همان شاخص توده بدنی فرد می پردازیم. برای انجام عمل اسلیو معده باید بالاتر از ۳۰ و در برخی مواقع بالاتر از ۳۵ باشد. همچنین در اینباره باید بگویم که حداکثر شخص باید نزدیک پنج سال سابقه چاقی مفرط داشته باشد. زیرا که عمل جراحی لاغری برای او به نوعی تهدید به حساب نیامده و انجام شود.

پس از آن توسط جراح متخصص شود این موضوع بررسی خواهد شد که آیا علت چاقی بیش از حد شخص وجود یک بیماری هست یا نه؟ چنانچه که شخص به علت ابتلا به بیماری خاصی چاقی مفرط شده باشد.

آنگاه برای درمان او از عمل جراحی استفاده نخواهد شد و به درمان بیماری پیش زمینه خواهند پرداخت.

شخص ابتلا به چاقی مفرط یا همان اضافه به انواع نوشیدنی های الکلی اعتیاد پیدا نکرده باشد؟

چنانچه که فرد نیز چنان اعتیادی داشته باشد در ابتدا باید انواع این نوشیدنی ها را کنار گذاشته و پس از آن برای درمان خود اقدام نمایید. چنانچه شما نیز قصد درمان خود را دارید و می خواهید بدانید که بیمه تکمیلی اسلیو معده درمان شما هستیم به شما توصیه می کنیم که در ادامه این مقاله را نیز مطالعه نمایید.

عوامل موثر و تاثیر گذار در هزینه عمل اسلیو معده کدامند؟

عوامل موثر و تاثیر گذار در هزینه عمل اسلیو معده کدامند؟
عوامل موثر و تاثیر گذار در هزینه عمل اسلیو معده کدامند؟

در رابطه با عوامل تعیین کننده هزینه جراحی اسلیو معده و یا کلا عمل های جراحی لاغری باید بگویم که این میزان برای هر متفاوت خواهد بود.

اما شما به عنوان شخص بیمار باید در مورد برخی از فاکتورهای اصلی و کلیدی که به نحوی مشخص کننده هزینه ها هستند اطلاعات لازم را به دست آورده و متوجه این موضوع شوید که چرا هزینه های عمل شما به این مقدار رسیده است.

قیمت عمل اسلیو معده توانایی این را دارد که در هر یک از استان های کشور متفاوت باشد؟

در ادامه به برخی از موارد اصلی که در تعیین هزینه جراحی اسلیو معده تاثیر بسیاری دارند خواهیم پرداخت.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله بهترین جراح اسلیو معده در رشت و بهترین جراح اسلیو معده در کرمان را مطالعه کنید.

پرداختی به بیمارستان در هزینه عمل اسلیو معده تاثیر دارد

پرداختی به بیمارستان در هزینه عمل اسلیو معده تاثیر دارد
پرداختی به بیمارستان در هزینه عمل اسلیو معده تاثیر دارد

انتخاب شما برای مکانی که قصد انجام عمل جراحی اسلیو معده را دارید. یعنی این که می خواهید جراحی خود را در بیمارستان انجام دهید و یا قصد دارید این عمل جراحی را در کلینیک چاقی انجام دهید؟ خود یکی از عوامل تاثیر گذار روی هزینه جراحی اشخاص می باشد.

کلینیک های خصوصی اصول آن به دلیل داشتن تجهیزات مدرن تر و پیشرفته تر هزینه های بیشتری نسبت به بیمارستان ‌های عمومی دریافت می کند. اما این موضوع بدین معنا نیست که انجام عمل جراحی در کلینیک های خصوصی ارجعیت به انجام این عمل در بیمارستان دارد.

دستمزد جراح از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه عمل اسلیو معده

یکی دیگر از شاخص ترین و اصلی ترین موارد به طور معمول دستمزد جراحان چاقی می باشد. معمولاً جراحان ماهر و معروف مبلغ بالاترین را نسبت به سایر جراح هایی که اعتبار کمتری در پیش افراد دارند دریافت خواهند کرد.

بهتر است همیشه از جراح دارای مجوز و شخصی که تجربه کافی در این زمینه دارد کمک بگیرید. سپس از عمل نیز و یا در روند درمانی خود نتیجه دل های خودتان را گرفته و از انجام عمل تان پشیمان نشوید.

پیچیدگی روش

ممکن است هزینه عمل جراحی اسلیو معده برای آن دسته از افرادی که نیاز به عمل جراحی مکمل هم دارند حدودا بیشتر از افراد معمولی که نیاز به انجام این عمل ندارند بالاتر در آید.

قیمت تجهیزات

در رابطه با آخرین مورد تاثیر گذار در تعیین هزینه عمل جراحی اسلیو معده می توان به قیمت تجهیزات این عمل اشاره داشت. استپلر ها و لباس ها و کلا وسایلی که به صورت یک بار مصرف به شمار می روند. بخش اصلی این عمل جراحی را در قسمت تجهیزات را شامل می شود.

پرداخت هزینه جدید که مربوط به تجهیزات می باشد در بیشتر مواقع به عهده بیمار است. نیز مکانی که شخص برای درمان خود به آنجا مراجعه خواهد کرد هیچ گونه مسئولیتی در قبال این وسایل دریافت نخواهد کرد.

بهترین جراح اسلیو معده در اهواز کیست؟

شرایط بیمه تکمیلی اسلیو معده برای پرداخت هزینه ها کدامند؟

شرایط بیمه تکمیلی اسلیو معده برای پرداخت هزینه ها کدامند؟
شرایط بیمه تکمیلی اسلیو معده برای پرداخت هزینه ها کدامند؟

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که دارای بیمه تکمیلی می باشید. بنابراین برای هزینه اسلیو معده خود بخشی از هزینه ها را بیمه تکمیلی شما و بخش دیگر را بیمه پایه تقبل می کند.

که این موضوع نیز به شرایط آن است که عدد بی ام آی شما در حدی باشد که پزشکان را مجاز می داند. در غیر این صورت بیمه هزینه عمل جراحی شما را پرداخت نخواهد کرد.

این پرداخت به صورتی است که از قبل پرداخت هزینه‌ ها از سمت بیمه تکمیلی شرایطی نیز وجود دارد. چنانچه فرد دارای آن شرایط باشد بیمه تکمیلی این هزینه را پرداخت خواهد کرد.

سقف تعهدات بیمه میزان تعرفه جراحی نیز از طرف وزارت بهداشت درصد فرانشیز و معاینه بیمار توسط بیمه در نظر گرفته می شود.

پس از آن که این موضوع به طور کامل بررسی شد طرف قرارداد شما تعیین کننده این موضوع خواهد بود. که چند درصد از هزینه ها باید توسط بیمه تکمیلی پرداخت شود.

همچنین باید این نکته را بیان کنیم که درصد فرانشیز توسط بیمار پرداخت خواهد شد. اگر شاخص توده بدنی فرد یا همان ۳۵ درصد باشد بیمه تکمیلی و کسر هزینه ها را پرداخت می کند. اما اگر شاخص توده بدنی فرد کمتر از حد مشخص شده باشد. بیمه تکمیلی نیز درصد مشخصی از این هزینه ها را پرداخت خواهد کرد.

پیشنهاد می کنیم از پست جراحی چاقی با بیمه تامین اجتماعی دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *