بهترین جراح اسلیو معده در کرمان

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی بهترین جراح اسلیو معده در کرمان بپردازیم. همراه شما هستیم.

مقدمه

سوال بسیاری از بیمارانی که مبتلا به اضافه‌ وزن و چاقی هستند، این است که بهترین جراح اسلیو معده در کرمان کیست و چگونه باید انتخاب کرد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع بهترین جراح اسلیو معده در کرمان و عواملی که در راستای انتخاب بهترین جراح به ما کمک می‌کند و همچنین جراحی اسلیو معده در کرمان را مورد بررسی قرار دهیم.

از آنجایی‌ که امروزه، معیارهای زیبایی تغییرات زیادی داشته‌ است، به همین دلیل داشتن یک اندامی زیبا و ایده‌آل و نرمال، در کل دنیا به یکی از ملاک‌های زیبایی و مهم‌تر از هر چیز ملاک سلامتی قرار گرفته‌ است.

قابل‌ ذکر می‌باشد، افرادی که اضافه‌ وزن دارند، از چاقی رنج می‌برند و بی‌ ام‌ آی بالایی دارند، این افراد در خیلی از مراحل زندگی خود قطعا سراغ رژیم‌های لاغری گوناگون و سخت، ورزش‌های سخت و سنگین و انواع قرص‌ها در زمینه کاهش وزن و لاغری رفته‌اند.

اما نتیجه‌ای برای آن‌ها حاصل نشده است و یا اگر نتیجه‌ای هم حاصل شده باشد، در مدت‌ زمان خیلی کوتاهی دوباره به اضافه‌ وزن خود و چاقی خود بازگشته اند. زیرا برای رعایت کردن و ثابت‌ قدم ماندن در رژیم‌های غذایی و ورزش‌های گوناگون در راستای لاغری، اراده و زحمت زیادی لازم است. از طرف دیگر حتی اگر فرد دارای اراده بالایی باشد.

ادامه مطلب>>

ممکن است با ورزش و یا رژیم‌های غذایی گوناگون کاهش وزن زیادی نداشته باشد و فرد به وزن ایده‌آل خود نرسد و همچنان دچار چاقی و اضافه وزن باشد؛ زیرا ممکن است شخص مبتلا به بیماری‌های خاصی باشد. اگر فردی به‌ طور ژنتیکی دچار چاقی باشد، یعنی شخصی که BMI بالای ۳۵ یا ۴۰ دارد.

می‌توان گفت بعید است که بتواند با رژیم و یا ورزش، وزن خود را کم کند. زیرا شخصی که بالای ۳۰ کیلو و یا حتی بیشتر اضافه‌ وزن دارد، قطعا رژیم و یا ورزش‌ها و حتی کوچک‌ترین تحرک برای آن فرد سخت خواهد بود، و همین شکست‌های پی‌درپی برای لاغر شدن، باعث از بین رفتن اراده و اعتماد به‌ نفس این افراد می شود.

ادامه مطلب>>

برای به دست آوردن سلامتی و اندامی زیبا، باید به‌ دنبال راه‌ حل برای درمان و حل این مشکل باشیم، زیرا اشخاصی که دارای اضافه‌ وزن بالایی هستند، از طریق روش‌های غیر درمانی، کاهش وزنشان معمولاً غیر قابل‌ کنترل بوده، و به‌ همین دلیل بدون جراحی‌های لاغری، پیشرفتی در زمینه لاغری برای این اشخاص حاصل نخواهد شد.

لازم به ذکر است که پیشرفت علم کمک شایانی در این رابطه به افرادی که دچار اضافه وزن بالا هستند، ارائه کرده‌ است. زیرا افرادی که قصد رسیدن به اندامی زیبا و مناسب را دارن، و برای سلامتی خود ارزش زیادی قائل هستند، انواع جراحی‌های لاغری به خصوص جراحی اسلیو معده کمک شایانی در این زمینه به افراد کرده‌ است.

اگر قصد دارید جراحی لاغری انجام دهید و از اضافه‌ وزن خود رنج می‌برید، اکنون در این مقاله، ویژگی های بهترین جراح اسلیو معده در کرمان و جراحی اسلیو معده در کرمان را به‌ طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم. لطفاً با ما همراه باشید.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله رژیم برای وزن 90 کیلو و رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه را مطالعه کنید.

فرق اسلیو معده با بای پس چیست؟

بیمه تکمیلی اسلیو معده چند درصد از هزینه های عمل را پرداخت می کند؟

عناوین مقاله:

1) چاقی و عوارض چاقی چیست؟

2) بهترین جراح اسلیو معده در کرمان باید دارای چه شرایطی باشد؟

3) جراحی اسلیو معده در کرمان چگونه انجام می شود؟

4) سخن پایانی

چاقی و عوارض چاقی چیست؟

چاقی و عوارض چاقی چیست؟
چاقی و عوارض چاقی چیست؟

امروزه در کل جهان، آمار چاقی مفرط در بیشترین اندازه خود قرار دارد. طی تحقیقاتی که در کشور آمریکا انجام‌ شده است و نتیجه ‌ای که از این تحقیقات به‌ دست‌ آمده است، این است که افرادی که دچار چاقی هستند، روز به‌ روز در حال افزایش می‌باشند.

بیشترین اشخاصی که به این عارضه دچار می‌شوند، افراد بزرگسال هستند. شاید چنین تصور کنید که جراحی لاغری، کاری پر خطر است و عوارض گوناگونی دارد. اما از طرف دیگر اگر اضافه‌ وزن خود را جدی نگیرید، دچار بیماری‌های خطرناک و جدی خواهید شد.

بیماری‌هایی از قبیل: سکته مغزی، فشار خون بالا، دیابت، سرطان پانکراس و برخی سرطان‌ها نظیر سرطان سینه و کولون و بیماری‌های قلبی و میگرن، ناتوانی جنسی و آپنه خواب و  … از این جمله اند.

چاقی علاوه بر بیماری های گوناگون، از نظر روحی نیز فرد را دچار مشکل می کند، به طوری که شخص حتی در کوچکترین مسائل زندگی خود، اعتماد به نفس خود را از دست می دهد و در جامعه و حتی زندگی شخصی دچار مشکل می شود. مشکلاتی مانند مشکلات در زندگی مشترک با همسر خود، در پیدا کردن شغل، در انتخاب لباسی مناسب و …

علل سرگیجه بعد از عمل اسلیو چیست؟

بهترین جراح اسلیو معده در کرمان باید دارای چه شرایطی باشد؟

بهترین جراح اسلیو معده در کرمان باید دارای چه شرایطی باشد؟
بهترین جراح اسلیو معده در کرمان باید دارای چه شرایطی باشد؟

زمانی می‌توانید به نتیجه مطلوب و به وزن مورد نظر خود دست پیدا کنید، که به بهترین و مجرب‌ترین جراح اسلیو معده مراجعه کنید. قبل‌ از مراجعه باید مواردی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین جراح را انتخاب نمایید. از جمله آن موارد می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1) قبل‌ از هر چیز باید سابقه پزشک منتخب و میزان رضایت بیماران آن پزشک را مورد بررسی قرار دهید. زیرا بیمارانی که جراحی اسلیو معده را انجام می‌دهند. بزرگ‌ترین منتقدان این جراحی می‌توانند باشند. پس به‌ همین دلیل از پزشک خود خواستار عکس قبل و بعد از بیمارانش باشید.

2) عمل اسلیو معده در شهر کرمان توسط فوق تخصص‌های لاپاراسکوپی پیشرفته انجام می‌شود.

3) بهترین جراح اسلیو معده در کرمان باید تخصص، تجربه، تحصیلات و مهارت بالایی داشته باشد، یعنی بهترین جراح اسلیو معده در کرمان با تکیه‌ بر سال‌ها تجربه، تخصص و تبحر خود در زمینه پزشکی و جراحی لاغری و با استفاده از به روزترین متدهای علم پزشکی، بهترین جراحی اسلیو معده را برای بیماران خود ارائه می دهد.

متقاضیان می توانند با انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در کرمان، نتایج مطلوبی را از عمل خود به دست آورند. در واقع تجربه و دانش کافی و تخصص، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پزشک و جراح خوب می‌باشد.

ادامه مطلب>>

4) بهترین جراح اسلیو معده در کرمان، پزشکی می‌باشد که حتی بعد از جراحی نیز همراه بیمار خود باشد. او همچنین زمان کافی را در اختیار بیماران خود قرار دهد، تا آن‌ها بتوانند به ‌راحتی پاسخ سوالات خود را به دست آورند.

توصیه‌ها و رژیم های غذایی و ورزش و مراقبت‌های قبل و بعد از جراحی را به بیمار خود به ‌طور کامل شرح دهد. زیرا که مراقبت‌های قبل و بعد از جراحی در به دست آوردن سلامتی و سرعت بهبودی کامل، بسیار تاثیرگذار بوده و کمک می‌کند.

5) بهترین جراح اسلیو معده در کرمان پزشکی است. که دارای تعهد و وجدان کاری باشد و با داشتن اخلاق حرفه‌ای و مناسب، پاسخگوی پرسش‌های بیماران خود باشد.

6) بهترین جراح اسلیو معده در کرمان باید دارای تخصص کافی در زمینه جراحی‌های لاغری، به خصوص جراحی اسلیو معده باشد و از انواع جراحی‌های لاغری آگاهی کامل داشته باشد.

همچنین دارای فوق‌ تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته باشد. زیرا (عمل اسلیو معده با ایجاد چند سوراخ کوچک روی شکم به‌ صورت لاپاراسکوپی و کم تهاجمی انجام می‌گردد.

که در این عمل حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد معده از بدن فرد خارج‌ شده و معده‌ی کوچکی به شکل موز به وجود می‌آید.)

ادامه مطلب>>

7) یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین جراح اسلیو معده در کرمان این می‌باشد. که پزشک با محاسبه BMI بیمار، بهترین روش عمل جراحی را برای بیمار خود با توجه به وضعیت و شرایط بیمار و نتیجه مثبت جراحی در بدن فرد انتخاب نماید.

با تکیه‌ بر مهارت و تجربه و تخصص خود، بهترین جراحی را با کمترین عارضه برای بیمار خود انجام دهد. تا بیمار بتواند به بهترین نتیجه و مطلوب‌ترین نتیجه دست یابد.

در واقع می‌توان گفت که بهترین جراح اسلیو معده در کرمان باید بهترین مشاور برای مراجعه ‌کنندگان خود باشد تا آن‌ها بتوانند بهترین تصمیم را گرفته و آمادگی کافی برای انجام این عمل داشته باشند و با دانش کافی برای عمل لاغری اقدام نمایند.

بهترین جراح اسلیو معده در رشت کیست؟

جراحی اسلیو معده در کرمان چگونه انجام می شود؟

جراحی اسلیو معده در کرمان چگونه انجام می شود؟
جراحی اسلیو معده در کرمان چگونه انجام می شود؟

جراحی اسلیو معده در کرمان یکی از بارزترین و مهم‌ترین و بهترین روش‌های درمانی در زمینه لاغری و کاهش وزن به حساب می‌آید.

مدت‌ زمانی که برای جراحی اسلیو معده لازم است. حدود ۱ ساعت می‌باشد که ابتدا پس‌ از طی مرحله بیهوشی، جراح چند برش کوچک در شکم بیمار ایجاد می‌نماید. سپس ابزار لاپاراسکوپی و دوربین را از سوراخ های ایجاد شده وارد شکم بیمار می‌کند.

پزشک با استفاده از این تجهیزات پیشرفته، جراحی را انجام می‌دهد. به‌ طوری‌ که به‌ وسیله‌ی دستگاهی که وارد شکم شده، تصاویر به داخل مانیتور انتقال پیدا می‌کند. پزشک با مشاهده از روی مانیتور، با دقت و دید بیشتری جراحی را انجام می دهد.

ادامه مطلب>>

این جراحی در واقع با خارج کردن بخشی از معده صورت می‌گیرد.

ابتدا جراح ارگان‌ها، عروق و اتصالات آن بخش را از معده کاملاً جدا می‌کند. سپس اقدام به جداسازی معده از اطراف می‌نماید.

سپس جراح حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد از معده را برش داده و خارج می کند.

از آنجایی‌ که بهترین جراح اسلیو معده در کرمان، دارای فلوشیپ فوق‌ تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته می‌باشد. برای انجام این نوع جراحی‌ها تسلط کامل و تجربه و دانش کافی را دارد. به‌ راحتی آن بخش از قسمت‌هایی که نیاز به بخیه و برش دارد را مشخص می‌کند. سپس باقی‌مانده معده را به شکل اسلیو با استفاده از وسیله‌ای به نام استاپلر بخیه می‌کند.

ادامه مطلب>>

پس‌ از پایان جراحی؛ پزشک، تجهیزات و دستگاه‌های لاپاراسکوپ را از بدن بیمار خارج می‌کند. سپس شکم بیمار و قسمت‌های برش خورده توسط جراح بخیه می‌شود.

بعد از اتمام جراحی، بیمار به بخش ریکاوری منتقل‌ می شود. حدود یک ساعت نیز در بخش ریکاوری قرار می گیرد و توسط پزشک و پرستاران، وضعیت سلامتی و جسمی بیمار مورد بررسی قرار می گیرد تا مشکلی برای بیمار به وجود نیاید.

یکی از دلایلی که جراحی اسلیو معده از محبوبیت زیادی برخوردار است. از رایج ترین عمل های لاغری می باشد. این است که دوره نقاهت خیلی کوتاهی دارد و فرد پس‌ از چند روز استراحت می‌تواند به زندگی عادی خود برگردد. همچنین طی مدت زمانی کوتاه، فرد به کاهش وزن بالایی دست پیدا می کند و به نتیجه مد نظر خود می رسد.

سخن پایانی

عمل اسلیو معده از جمله عمل‌هایی می‌باشد که امروزه در کل جهان از متقاضیان زیادی برخوردار است. جزء عمل‌های محبوب و رایج به شمار می‌رود. زیرا این عمل از مزایای زیادی برخوردار است و شخصی که عمل اسلیو معده را انجام می‌دهد. معده بیمار توسط جراحی کوچک‌ شده و فرد با خوردن غذای خیلی کم، احساس سیری کرده و همین روند باعث لاغری آن فرد می شود.

اما به یاد داشته باشید که این عمل حتما باید توسط پزشکانی که صلاحیت لازم برای جراحی را دارند، انجام شود. یعنی افرادی که قصد عمل اسلیو معده را دارند. باید پزشکی را انتخاب کنند که دارای مدرک فلوشیپ فوق‌ تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی باشد. در انواع جراحی های لاغری تسلط و تخصص و مهارت کافی داشته باشد.

به خصوص بیشترین سابقه عمل موفق را در جراحی های اسلیو معده در طول سال داشته باشد تا بتوانید نتایج خوب و مطلوبی را از جراحی خود به دست آورید. امیدواریم که مطالب این مقاله در راستای انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در کرمان، مفید واقع بوده باشد.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله بهترین جراح اسلیو معده در اهواز و بهترین دکتر جراحی لاغری در اهواز را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *